INNOVEPMENT GmbH Company شركة انوفيبمنت ألمانيا

Is reshaping the future through the technological Solutions as well as the green Energy production . With 5Ge Technology Co. , you will see the best selection of the new and unique future solutions which depends on th fifth generation technology . This will enable you to discover all new products that make the life more healthy , Convenient and simper than past. . We are extremely proud of our fast shipping record. Our policy of no minimum orders gives you the flexibility to buy only what you need.
تقوم شركة إنوفيمبنت الألمانية بإعادة تشكيل المستقبل من خلال الحلول التكنولوجية وكذلك إنتاج الطاقة الخضراء. معنا ، سترى أفضل اختيار للحلول المستقبلية الجديدة والفريدة التي تعتمد على تقنية الجيل الخامس. سيمكّنك هذا من اكتشاف جميع المنتجات الجديدة التي تجعل الحياة أكثر صحة وراحة وبساطة من الماضي. . نحن فخورون للغاية بسجل الشحن السريع لدينا. تمنحك سياستنا الخاصة بالحد الأدنى للطلبات المرونة اللازمة لشراء ما تحتاج إليه فقط.

Wireless Earth Story قصة وايرلس إيرث

The WE (WirelessEarth) concept was conceived and invented by Dr A. Diab, who by profession is a physics engineer professor and an expert in radiation protection. As his sister suffers from epilepsy which made him more determine to find a solution that could ease epilepsy seizures. From 2005 to 2015 he has been working on the WEproject and he ultimately succeeded in being able to register three international PCTS and a final German patent. It has not been an easy task to get the product to market but determined to assist others suffering from epilepsy and from other related conditions linked to magnetic interference our team was able to implement the project. And we are certain the result was well worth the wait. WE is manufactured in Germany by INNOVEPMENT GmbH.
تم تصميم مفهوم وايرلس إيرث واختراعه بواسطة الدكتور أ. دياب ، والذي يعد أستاذًا في الفيزياء مهندسًا وخبيرًا في الحماية من الإشعاع. حيث أن أخته كانت تعاني من الصرع مما جعله أكثر تحديدًا لإيجاد حل يمكن أن يخفف من نوبات الصرع. من عام 2005 إلى عام 2015 ، كان يعمل على مشروع الوايرلس إيرث ونجح في نهاية المطاف في أن يكون قادرًا على تسجيل ثلاثة نظم تكنولوجية دولية لحماية المرضى وبراءة اختراع ألمانية نهائية. لم تكن مهمة تسويق المنتج أمرًا سهلاً ، ولكن تصميمه على مساعدة الآخرين الذين يعانون من الصرع ومن الحالات الأخرى ذات الصلة المرتبطة بالتداخل المغناطيسي مكنت فريقنا من تنفيذ المشروع. ونحن على يقين من أن النتيجة كانت تستحق الانتظار. نحن مصنعون في ألمانيا من خلال شركة INNOVEPMENT GmbH.

W-E STUDY الدراسة العلمية لوايرلس إيرث

In most cities and towns it is difficult to avoid the use of smart devices and wireless routers, as it has now become part of our daily lives. Whether at home or in your car, using public transport or walking on the high street, most buildings have an electronic signaling device. There is no escaping electronic pollution. Therefore, it is not surprising that there is a global increase in people around the world who are becoming hypersensitive to electromagnetic radiation. Reported effects are headaches, sleep disturbances, chest pain, nausea and paralysis. In most cases these are complaints from electromagnetic fields from mobile devices. There are ongoing research studies focusing on the harmful effects caused by mobile phone radiation and other.
من الصعب تجنب استخدام الأجهزة الذكية وأجهزة التوجيه اللاسلكية في معظم المدن والبلدات ، حيث أصبحت الآن جزءًا من حياتنا اليومية. سواء في المنزل أو في سيارتك أو عند استخدام وسائل النقل العام أو المشي في الشارع الرئيسي ، فإن معظم المباني بها جهاز إشارة إلكترونية. لا يوجد مجال من الهروب من التلوث الكتروني . لذلك ، ليس من المستغرب وجود زيادة عالمية في الناس حول العالم الذين أصبحوا شديد الحساسية للإشعاع الكهرومغناطيسي. فالآثار المبلغ عنها هي الصداع واضطرابات النوم وألم في الصدر والغثيان والشلل. في معظم الحالات ، تكون هذه شكاوى من المجالات الكهرومغناطيسية من الأجهزة المحمولة. كما أن هناك دراسات بحثية مستمرة تركز على الآثار الضارة الناجمة عن إشعاع الهاتف المحمول وغيرها

Other Projects مشاريع أخرى

The Green Energy Reactor is providing a new concept in the field of renewable energy. The invention gives the world a new possibility of obtaining green energy in an innovative way. The device is capable of producing three components: Electrical energy Distilled water Salts and Minerals The idea is protected worldwide by the World Intellectual Property Organization (WIPO). The Invention The solution uses gravitational techniques and gains energy out of circulating water in the reactor which provides clean energy that is approximately equivalent to a Nuclear Energy Reactor.
يقدم مفاعل الطاقة الخضراء مفهومًا جديدًا في مجال الطاقة المتجددة. يمنح الاختراع العالم إمكانية جديدة للحصول على الطاقة الخضراء بطريقة مبتكرة. الجهاز قادر على إنتاج ثلاثة مكونات: الطاقة الكهربائية أملاح الماء المقطر والمعادن الفكرة محمية في جميع أنحاء العالم من قبل المنظمة العالمية للملكية الفكرية (الويبو). . الاختراع يستخدم المحلول تقنيات الجاذبية ويكسب الطاقة من المياه المتداولة في المفاعل الذي يوفر طاقة نظيفة مكافئة تقريبًا لمفاعل الطاقة النووية.

Other Projects مشاريع أخرى

In addition two other valuable products are produced in the process, salts / minerals and distilled water. Both products are extracted during the cycle, which have a high economic value. This intelligent method does not consume any energy but provides its own energy for the process and no pollution is caused. The Green Energy Reactor is a substantial source of energy that has the Potential to replace Fossil fuels.
بالإضافة إلى ذلك يتم إنتاج منتجين قيمين آخرين في هذه العملية ، الأملاح / المعادن والمياه المقطرة. يتم استخراج كلا المنتجين خلال الدورة ، والتي لها قيمة اقتصادية عالية. هذه الطريقة الذكية لا تستهلك أي طاقة ولكنها توفر طاقتها الخاصة للعملية ولا يحدث أي تلوث.
مفاعل الطاقة الخضراء هو مصدر كبير للطاقة التي لديها القدرة على استبدال الوقود الأحفوري
You have successfully subscribed!